قالب رايگان مديريت سايت جوملا پارس يو آي | طراحي سايت

استديو طراحي وب سايت حرفه اي پارس يو آي www.parsui.ir

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

قالب رايگان مديريت سايت جوملا پارس يو آي | طراحي سايت

۱۴ بازديد

 

يكي از نقاط ضعف سيستم مديريت محتواي جوملا , نداشتن قالب هاي متعدد براي بخش مديريت وب سايت است. قالب پيش فرض مديريت جوملا داراي رابط كاربري استاندارد و زيبا است اما داراي يكنواختي زيادي نيز هست . اين موضوع طراحان استديو پارس يو آي را برآن داشت تا نخستين قالب مديريت جوملا فارسي را به مناسبت افتتاحيه و راه اندازي استديو پارس يو آي , پياده سازي و خدمت شما جوملا دوستان عزيز تقديم كند . بدون شك هر مديري در زمان فعاليت و مديريت وب سايتش دوست ندارد با قالبي روبرو شود كه برايش يكنواخت و تكرار شده است . با نصب و استفاده رايگان از اين قالب شما ميتوانيد تغييري اساسي در بخش مديريت وب سايت خود ايجاد كنيد

مدير يك وب سايت , بخش مهمي از زمان فعاليت كاري خود را در بخش مديريت وب سايتش ميگذراند و اگر اين محيط تكراري باشد , بدون شك جذابيت مديريتي خود را بعد از مدتي دست خواهد داد و فعاليت در بخش مديريت وب سايت تكراري خواهد شد . اگر شما هم به عنوان يك مدير وب سايت اين تغيير را در بخش مديريت خود احساس ميكنيد , پيشنهاد ميكنيم از محصول رايگان استديو طراحي سايت پارس يو آي استفاده نماييد و آنرا حتي براي مدتي كوتاه در بخش مديريتي خود داشته باشيد .

طراحان استديو پارس يو آي , سعي بر اين داشته اند تا قالبي با معيارهاي , كاربردي , ظاهري زيبا اما ساده و تكرار نشدني در زمان فعاليت هاي طولاني مدت براي كاربران جوملا دوست طراحي و پياده سازي كنند . لازم به ذكر است موارد نام برده شده براي طراحي اين قالب , نكاتي است كه در طراحي و پياده سازي تمام پروژه هاي طراحي سايت پارس يو آي در نظر گرفته ميشود .

اگر نياز داريد دستي به سر و روي بخش مديريت وب سايت خود بكشيد و تغييري در ظاهر بخش مديريت سايت خود ايجاد كنيد تا بخشي از يكنواختي فعاليت كاري خود را تغيير دهيد ! پيشنهاد ميكنيم از قالب رايگان مديريت جوملا پارس يو آي استفاه نماييد . اين قالب كاملا رايگان است و در استديو طراحي وب سايت پارس يو آي طراحي و كد نويسي شده است .

امكانات اضافي موجود در قالب مديريت جوملا پارس يو آي
سعي كرده ايم امكانات اضافي را به قالب بيافزاييم تا باعث راحتي در كار و مديريت وب سايت شود . هر چند كه اين امكانات سليقه اي است و شايد براي برخي از كاربرانمان جالب به نظر نرسد ! اما از ديد كارشناسان پارس يو آي اين گزينه ها ميتوانيد در مديريت وب سايت تاثيري هر چند ناچيز بگذارد و دسترسي به برخي از نقاط را بهبود ببخشد . 

1- افزوده شدن تاريخ شمسي به بخش مديريت
2- افزودن شدن ساعت منطبق با سيستم شما به مديريت
3- افزوده شدن دكمه برگشت به بالا
4- افزوده شدن نام كاربري مدير و يا نويسنده به مديريت
5- امكان درج تصوير كاربري ( آواتار ) به مديريت
6- افزوده شدن بازي 2048 به مديريت سايت
7- افزوده شدن لودينگ شمارنده براي مشخص شدن درصد لود برخي از صفحات مهم

دانلود و دمو محصول :
دانلود : محصول را ميتوانيد از طريق لينك روبرو دنبال و دانلود نماييد " قالب رايگان مديريت جوملا پارس يو آي "
دمو محصول : نمايش دمو قالب مديريت جوملا پارس يو آي | نام كاربري : parsui | گذرواژه : parsui
چنانچه تمايل داريد توضيحات بيشتر و يا تصاوير ديگري از اين محصول ببينيد به استديو طراحي وب سايت پارس يو آي به آدرس روبرو مراجعه نماييد : www.parsui.ir


پشتيباني محصول :
اين محصول داراي پشتيباني است و اگر در زمان نصب و راه اندازي آن با مشكلي مواجه شديد , ميتوانيد در همين تاپيك سوال و يا مشكل خود را مطرح نماييد يا به سامانه پشتيباني پارس يو آي مراجعه نماييد . كارشناسان پارس يو آي پاسخ شما را خواهند داد تا مشكل فني شما برطرف شود و از اين محصول بدرستي و كامل استفاده نماييد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.