مجله اينترنتي مگين

استديو طراحي وب سايت حرفه اي پارس يو آي www.parsui.ir

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

مجله اينترنتي مگين

۱۱ بازديد

از آغاز سخن ميگوييم ...

مَگين در مرداد ماه سال 97 با آدرس اينترنتي http://www.magin.ir متولد شد تا بتواند بخشي از محتواي داخلي را در يك مجله جامع با دسته بندي كامل براي خوانندگان و كاربران وب فارسي جمع آوري و دسته بندي كند .

منابع مطالب سايت

مجله اينترنتي مَگين , سعي دارد تا مطالب روز منتشر شده در وب سايت هاي معتبر را با درج نام و لينك وب سايت منبع براي خوانندگان خود به ساده ترين شيوه ممكن جمع آوري و در دسترس قرار دهد . مطالب مگين از وب سايت هاي معتبر فارسي جمع آوري ميشوند كه داراي اعتبار كافي و كاربران زيادي نيز هستند . و براي حفظ حقوق نويسنده اين مطالب و ناشران آن , منابع جمع آوري با درج نام و لينك به خود مطلب در انتهاي هر پست در سايت به نمايش در مي آيد . تا قوانين كپي رايت حفظ شود .

بازم به ذكر است كه در مَگين تنها ماطلبي منتشر ميشوند كه وب سايت منبع اجازه بازنشر كردن آن با درج نام و لينك منبع را داده باشد .

تعداد مطالب منتشر شده در سايت

مجله مَگين روزانه حداقل از 300 وب سايت فارسي اطلاعات مفيد و خواندي را توسط نويسندگان خود جمع آوري و بازنشر مينمايد كه به عبارتي در روز حداقل 800 مطب مفيد و خواندني در سايت منتشر ميشود كه به كاربران اجازه مرور تمام مطالب را به ساده ترين شيوه ممكن ميدهد .

هدف مجله اينترنتي مَگين

هدف ما جلب توجه كاربراني است كه روزانه در سطح اينترنت به دنبال مطالب خواندي , علمي , خبري , سگرمي , ورزشي , خانواده و آموزشي ميگردند , هست .

اميدواريم در اين راه بتوانيم روز به روز پيشرفت كنيم تا بتوانيم بخشي از نياز شما كاربران گرانقدر را برطرف سازيم .

درآمد مجله مَگين

درآمد مجله اينترنتي مگين تماما از تبليغات آنلاين و بنر هاي تبليغاتي است كه بر روي سايت قرار ميگيرد .

آدرس مگين

نام دامنه و آدرس اينترنتي وب سايت خبري و سبك زندگي مگين www.magin.ir ميباشد كه ميتوانيد هم از طريق مرورگر لپ تاپ و هم از طريق مرورگر موبايلتان روزانه مطالب مد نظرتان را دنبال كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.