پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

دانلود آخرين نسخه جوملا فارسي 3.8.10 پارس يو آي | طراحي و ساخت وب سايت رايگان

۱۰ بازديد

 

كم و بيش نام جوملا joomla را شنيده ايد . جوملا يك سيستم قدرتمند رايگان ساخت و ايجاد وب سايت است كه به شما اين امكان را ميدهد هر نوع وب سايتي را كه مد نظر داريد با طراحي و قالب دلخواهتان براحتي پياده سازي كنيد و ده ها بخش و امكان كاربردي و مديريت به آن اضافه كنيد . شما با استفاده از جوملا ميتوانيد هر ايده اي كه در سر داريد پياده سازي كنيد .

الحاقات و قالب هاي زيادي بصورت رايگان و تجاري براي سيستم مديريت محتواي جوملا طراحي و ساخته شده اند كه در پياده سازي ايده هاي شما كمكتان ميكند .

نگران پياده سازي و ساخت وب سايتتان با جوملا فارسي نباشيد :) استديو طراحي وب سايت پارس يو آي به شما در اين زمينه كمك خواهد كرد.

پارس يو آي , يكي از منتشر كننده هاي نسخه هاي جوملا فارسي است كه اين امكان را در اختيار كاربران خود قرار داده است تا از بسته هاي بروزرساني جوملا فارسي بهره مند شوند و بتوانند اين سيستم را برايگان دانلود كنند و از آن استفاده كنند .

نياز است يادآور شويم كه در استديو پارس يو آي محصولاتي بر بستر اين سيستم مديريت محتوايي ساخته شده و بصورت رايگان در اختيار شما عزيزان قرار داده شده است كه ميتوانيد از لينك زير اقدام به دانلود و استفاده از آنها بكنيد .

براي دانلود به استديو طراحي سايت پارس يو آي مراجعه نماييد و يا بر روي لينك كليك كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.