بنگاه لوكس چه كمكي در خريد دامنه و فروش دامنه به شما ميكند

استديو طراحي وب سايت حرفه اي پارس يو آي www.parsui.ir

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

بنگاه لوكس چه كمكي در خريد دامنه و فروش دامنه به شما ميكند

۱۱ بازديد

  

بنگاه لوكس چه كمكي در خريد دامنه و فروش دامنه به شما ميكند

تاثيرات فروش دامنه در بنگاه لوكس

اگر ده ها يا صد ها دامنه در پنل هاي ثبت دامنه تان و يا نمايندگي هاي ثبت دامنه داريد و هر روز به تعداد آنها افزوده ميشود! دريغ از اينكه بتوانيد آنها را بفروش برسانيد! بايد بدانيد كه شما در اين تجارت شكست خورده ايد اما هنوز تمايل داريد كه فقط دامنه رند و خاص را خريداري كنيد و آنها را بايگاني كنيد . بايگاني كردن تمام دامنه ها كاري بسيار اشتباه است! بهتر است اقدام به فروش برخي از آنها كنيد تا بتوانيد چرخه كسب و كارتان را فعال نگه داريد . 

تاثيرات فروش دامنه در بنگاه لوكس

براي فروش دامنه هايتان دو راه اصلي وجود دارد :

  1. تهيه هاست و ايجاد يك صفحه اختصاصي براي فروش هر دامنه
  2. انتشار آگهي فروش دامنه در بنگاه لوكس

مورد اول ، روش سنتي فروش دامنه است كه مهمترين عيب آن اين است كه دامنه شما تنها زماني در ديد خريدار قرار ميگيرد كه بخواهد آنرا ثبت كند! سپس متوجه شود كه شما قبلا آنرا ثبت كرده ايد و براي ديدن فعال بودن يا نبودن دامنه، آنرا در مرورگر تايپ كند. اين روشي است كه احتمال فروش دامنه را بسيار بسيار پايين ميآورد . 

مورد دوم، روشي است كه به شما اين امكان را ميدهد كه دامنه تان را آگهي كنيد و در يك بنگاه تخصصي خريد دامنه و فروش دامنه آنرا منتشر كنيد. بنگاهي كه كاربران فقط براي خريدن يا فروختن دامنه هايشان به آنجا مي آيند . بنگاه لوكس بصورت كاملا رايگان كار بازاريابي فروش دامنه شما را انجام ميدهد تا بجاي بايگاني شدن دامنه هايتان در پنل هاي نمايندگي و ثبت دامنه ، در معرض ديد هزاران دومينر ، وبمستر ، مدير و اشخاصي كه تمايل به راه اندازي وب سايت دارند قرار گيرد . 

در بنگاه لوكس، اين امكان در اختيار شما قرار داده شده است تا يك فروشگاه اختصاصي دامنه با نام كسب و كار خودتان داشته باشيد و علاوه بر دسترسي آسان به تمام جزئيات هر دامنه ، امكان قرارگيري در ليست دامنه هاي آگهي شده فراهم شده است تا سريعتر و با قيمتي كه مدنظرتان هست دامنه را بفروش برسانيم . 

 

خريد دامنه در بنگاه لوكس

قطعا پيدا كردن دامنه مناسب براي شروع كسب و كار ، كاري سخت و زمان بر است . من شخصا در اين يك دهه با همين مشكل مواجه بوده ام و گاها دامنه اي كه قصد انتخاب آن براي كسب و كارم را داشته ام بدرستي نتوانسته ام انتخاب كنم و همين امر باعث ضرر هاي متنوع مالي و زماني شده است . اما بنگاه لوكس اين امكان را به كاربران خود ميدهد تا با فيلتر جستجو هوشمند و دسته بندي هاي مختلف ، امكان انتخاب دقيق تري نسبت به گذشته براي خريد دامنه و انتخاب نام مناسب كسب و كارتان داشته باشيد . 

با مراجعه به صفحه دامنه هاي آگهي شده ، ميتوانيد ليست هزاران دامنه اي كه براي فروش آگهي شده اند را مشاهده كنيد و براي فروشنده قيمت پيشنهادي ارسال كنيد و يا با وي براي خريد دامنه تماس بگيريد . راهي ساده كه ميتواند از ضرر هاي احتمالي كه شخصا در گذشته متحمل شدم را شما ديگر تجربه نكنيد . 

روش ديگر براي پيدا كردن دامنه ، استفاده از دامنه هاي آزاد شده است كه در انتهاي مقاله به آن پرداخته ايم . 

 

تاثير بنگاه لوكس در تجارت دامنه شما

خلاصه كلام ، بنگاه لوكس بازاريابي و فروش دامنه شما را انجام خواهد داد!

همين يك جمله كوتاه ميتواند دقيقا مسير و هدف ما را نشان دهد . بنگاه لوكس دقيقا خود فروش است كه با روش آگهي كردن دامنه و تبليغات براي فروش هر دامنه رند و خاص ، پياده سازي شده است.

آگهي دامنه هاي طلائي و آگهي دامنه هاي ويژه شده ، علاوه بر نمايش متفاوت در بنگاه، بصورت اختصاصي در تمام شبكه هاي اجتماعي لوكس و همچنين از طريق ايميل براي تمام كاربران بنگاه ارسال خواهد شد كه با عث فروش بهتر و سريعتر دامنه خواهد شد. علاوه بر اين روش ، با تبليغات بنري در رسانه هاي مختلف ، روزانه بازديدكنندگان و علاقه مندان بيشتر را به بنگاه لوكس دعوت ميكنيم تا بتواند تاثير مثبتي بر فروشگاه هاي ايجاد شده و دامنه هاي درج شده داشته باشد . 

 

دامنه هاي آزاد شده :

در بخش خريد دامنه در بنگاه لوكس به مبحث چگونگي خريد و پيدا كردن دامنه در بنگاه پرداختيم و در اين بخش به روش دوم جهت پيدا كردن دامنه مناسب براي كسب و كار ميپردازيم.

استفاده از دامنه هاي آزاد شده به شما  اين امكان را ميدهد تا از بين هزاران دامنه منقضي شده  دامنه مورد نيازتان را پيدا كنيد و نسب به ثبت آن اقدام كنيد . اگر دقيقا نميدانيد كه چه دامنه اي مد نظرتان هست ميتوانيد از فيلتر هاي موجود در صفحه استفاده كنيد. اين فيلتر جستجو ، راهنما شما براي پيدا كردن دامنه مورد نيازتان خواهد بود .

در بخش دامنه هاي آزاد شده بنگاه لوكس ، به شش دامنه اصلي ir, com, net, info, org ,biz پرداخته ايم كه روزانه در مجموع بيش از 3000 دامنه در اين صفحه ليست ميشود . 

براي مطالعه متن كامل كليك نمائيد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.